konec p.Justinová
fetnicka
Nevím zda se v této problematice vyzná,ale myslím,že ne.Jestli důvěřuju,no těžko říct.V Renarkonu jsemn ještě nikdy nebyla.Nevím jestli tam sama dokážu dojít,jsem dost plachá...nevím jak začít,kde začít...

Odpověděl: Jana Justinová
Myslím, že se nemusíte ničeho bát, v takovém centru se Vás nebudou rozhodně vyptávat na zbytečné nesmysly, mají s podobnými problémy zkušenosti. Možná by pro Vás bylo bezpečnější nejdříve tam zavolat a třeba si domluvit schůzku s konkrétní osobou, abyste šla už najisto. Pro případ, že byste neměla kontakt, našla jsem centra Renarkonu v Ostravě dvě: Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, 702 00 telefon:596638804 a Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00, telefon:595 627 005. Zkuste jim tak jako mně popsat celou svoji situaci a dohodnout se s nimi, že byste potřebovala poradit co by pro Vás bylo nejlepší, aby Váš pokus abstinovat byl úspěšný. A určitě napište, jak to dopadlo. Držím palce!