spatny dojezd
Zyd
Dobry den.Mam otazku ohledne extaze.Tento patek sem si dal jednu tabletu,ale mel sem neuveritelny dojezdy!Nejdriv sem dal pulku,pak ctvrtku a pak dalsi.posledni sem daval asi o pul ctvrte rano.Jenze jeste v jednu odpoledne me bylo spatne.Busilo mi srdce,mel sem teplotu,klepal sem se,bolely me zuby a mel sem fialovy ruce.Tohle se mi nikdy nestalo.A to sem si to ten vecer hlidal.Alkohol sem pil jen pred tim nez sem si dal a pak uz pravidelne vodu a ledove caje.I sem si chodil sednou aby si telo odpocinulo.Takze vubec nechapu proc mi bylo tolik spatne pak rano a cely den.Kamaradi mely tu stejnou a vetsi mnozstvi ale nikomu spatne nebylo.Tak proc me jo?Jednou sem mel podobny stavy,ale to vim ze sem to prehnal a netrvalo to tak dlouho.Diky za odpoved a vas nazor.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, měl jste toho nemálo a podle toho, co popisujete, tak vaše srdce ouplně dobře nefungovalo. No možná to byla komplexnější reakce, alespoň podle vašeho popisu - buď EXT reaguje s něčím jiným, co užíváte a nebo ji prostě netolerujete. Ono to tak trochu vypadá jako serotoniergní syndrom. To je celkem nic moc dobrého a smrt na to je celkem nepříjemná Měl byste si to pečlivě hlídat, protože pokud to neuděláte, tak by se vám to mohlo stát, že na rozdíl od kamarádů výlet nepřežijete. Takže jedinné doporučení je EXTz se vyhnout a ev. alespoň výrazně redukujte dávky. 1 tableta je myslím absolutní maximum už za hranicí bezpečnosti.