Pocity pronásledování
Marika
Dobrý den, zajímalo by mě, proč mám po perníku neustále pocit, že se na mě všichni dívaj, povídají si o mě nebo že mě někdo sleduje. Vím, že je to po piku "normální", ale i přes to, že si uvědomuju, že je to z té drogy, nedokáže mi nikdo prostě vymluvit, že jsou to jen moje pocity. Proč to vlastně tak je??? Předem díky za odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pervitin vyvolává psychotické prožitky i u zdravých osob. Souvisí to s ovlivněním CNS - se změnami na receptorech, které jsou vyvolané pervitinem. Když se to prohloubí, začnete mít dojem, že to je skutečnost a skončíte na psychiatrii. V léčebně, dobrovolně, nebo i nedobrovolně. No, pokud tomu chcete zabránit, tak si musíte dávat mezi jednotlivmy "výlety" delší pauzy. Pokud tedy nechcete přestat. Jakmile se vám psychoza rozjede, tak už není cesty zpět. I když odezní, tak se pak vrátí klidně po jednom užití. Tak opatrně.