Rohypnol
anonym
Odpověď pro Mudr. Jakuba Minaříka: Ne, stoprocentně vím, že kdybych ji chtěla dostat k psychiatrovi, tak ona to prostě a jednoduše odmítne. Kdybych dostala psychiatra k ní, tak uteče, nebo udělá cokoliv, jen aby s nikym o tom nemusela mluvit. Je schopna skoro všeho. Nevím, co mám dělat...

Odpověděl: Jakub Minařík
Můžete přítelkyni pomoci najít si nové zábavy a záliby, aby na rohypnol nemusela myslet a snáze se jí abstinovalo. Odvykací stavy už dávno nemá, takže v tomto ohledu není žádných spefických postupů třeba. Takže berte přítelkyni na kolo, do divadla, povídejte si s ní, seznamte ji z novými lidmi, ... A vyhýbejte se hospodě a alkoholu. Vzhledem k tomu, že rohypnol i alkohol jsou látky s narkotickým účinkem, tak přítelkyně může mít celkem velkou tendenci k tomu v alkoholu uvíznout, podobně jako v rohypnolu. Samozřejmě pomoc je možná jen za té podmínky, že přítelkyně nechce brát a chce přestat. Jinak jí myslím nemůžete pomoci. P.s. Když budete potřebovat ještě nějakou pomoc, radu, napište.