Beruska
Dostala jsem vasi odpoved a ani nevim co si myslet.Spis si myslim to ze zavisla zacinam byt pac se ptam snad kazdeho koho znam na tutez otazku jako jsem polozila vam. (Jestli jsem ci nejsem zavisla) Mam na drogu porad velkou chut a myslim si ze nejsem schopna a ani se mi nechce jit nekam na leceni ci dizkuzi o mem stavu vuci Pervitinu! Musim priznat ze se toho i bojim ale chut na drogu a nechtic se ji zbavit je silnejsi nez ja sama!

Odpověděl: Eva Formánková
Dobrý den, chápu, že jste čekala možná trochu jinou odpověď, Vy zase zkuste pochopit, že z pár řádků, které mi o sobě napíšete, Vám nemůžu definovat, zda jste závislá či ne. Proč vlastně chcete vědět, zda jste závislá? Když Vám odpovím ne, nejste závislá, co to pro Vás bude znamenat? Oddychnete si a budete vesele pokračovat a další pochybnosti Vás opět potkají za pár měsíců a znovu se budete ptát? Když Vám odpovím ano, jste závislá, co to pro Vás bude znamenat? Píšete, že se bojíte někam jít. Představujete si nějakou diskusi. Léčení. Myslím, že ve skutečnosti je to snažší, než to vypadá. Nejtěžší je udělat první krok, někomu se svěřit. To už jste udělala. Jestliže však chcete se svým stavem opravdu něco dělat, je třeba, abyste tento krok udělala ještě jednou, a svěřila se nějakému odborníkovi z očí do očí. Je jen na Vás, co vlastně budete potřebovat, co bude Vaše zakázka. Od té se pak bude odvíjet Vaše další spolupráce s někým v nějakém zařízení. Pokud Vám však Váš stav vyhovuje a chcete v braní poračovat dál i s problémy, které možná začínáte mít, nikdo Vám nemůže bránit. Možná byste se mohla zkusit zamyslet nad tím, proč vlastně přemýšlíte o tom, zda jste závislá. Jsou nějaké nové věci, které se najednou objevují a začínají Vám vadit? Přeji Vám hodně úspěchů v rozluštění a vyřešení Vašich trablů. S pozdravem Eva.