konec...
fetnicka
Dobrý podvečer, už s tím musím skončit.Chtěla bych poradit nějaké rady či nevím,prostě něco jak nejlíp zvládnout abstinovat.Bojím se toho,že ještě chvíli a už se nemusím nikdy z toho vrátit.Už jsem tu pár,no pár dotazů psala,ale jinak beru pervitin.Chci zpátky svůj život,chci to být zas já!!!:-(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, četla jsem zběžně dotazy, které jste nám už psala. Zdá se mi, že podobný požadavek jako nyní - tedy přestat s drogami - jste měla už v prvním dotazu. pak jste ale nereagovala na odpověď kolegyně a chvíli jste se odmlčela. Další dotazy už byly o nejrůznějších zdravotních potížích. Jako by se Vám v tu chvíli nechtělo odpovědět si na otázku, kterou Vám kolegyně položila - co Vám pervitin dává a co Vám bere a jestli opravdu chcete přestat? - a raději jste se zabývala řešením podružných záležitostí, i když v tu chvíli samozřejmě důležitých. Zkusila bych Vám tuhle otázku tedy položit ještě jednou. A ještě se Vás zeptat, co všechno jste ochotná pro abstinenci podstoupit - např. léčbu, nebo jen ambulantní kontakt, nebo nic...Snad se tentokrát odhodláte a na otázky sobě i mně zkusíte odpovědět.