ZLOUTENKA C
kulicak
Dobry den, za jak dlouho od injekcniho uziti pervitinu si mam dojit na testy kvuli zloutence C.Dale se chci zeptat, kdyz mam v poradku jaterni testy, muzu mit v sobe zloutenku-treba jeste nerozsirenou po tele?A posledni dotaz je ohledne toho, kdyz jsem si pichnul drogu novou cistou jehlou, muzu chytit tu zloutenku z te drogy-kdyby se tam dostaly nejake bakterie??dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Inkubační doba je až 6 měsíců. Tedy, od posledního užití může trvat až 6 měsíců, než se žloutenka objeví. Většinou je ale moudré jít na testy dříve a pak je zopakovat. Jaterní testy můžete mít v normě, nebo jen mírně mimo normu a nákazu to nevylučuje. Elevace testů závisí na rozsahu aktuálně poškozených jaterních buněk. Pokud se ještě infekce plně nerozvinula mohou být testy změněné jen málo. No, v samotné droze virus spíše nebude, ale rozhodně může být na všem ostatním, co se společně užije při aplikaci.