? :)
hih
dobrý den, v poslední dobe si začinam čim dal tim vic uvedomovat že se u me rozvinula zavislost na canabisu, hulim sice jen 4 roky ale zato každý den (uplně každý) a ne žádný venky ale většinou kvalitní lampu.. Občas si dam lsd mdma nebo speed (cca 2x do mesice) no a častěji houby(30x do roka). Zdá se mi že pokud se mi nepodaří uživaní drog omezit mužu skončit zle. Poradite mi jak přijit na jiný myšlenky než kde vzit něco čim se vyjet?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud chcete něco změnit, tak to dá trochu práce. Počítejte s tím, že taková změna není zadarmo a moc se vám do toho chtít nebude. Princip je ale celkem jednoduchý. musíte si najít jinou zábavu, pokud možno takovou, která bude jaksi zdravější. Vyměnit trávu za hospodu a pivo je špatně. Zkuste začít dělat něco jiného, co má šanci na to, aby vás to začalo bavit. Kupte si kolo, jezděte na kajaku, choďte do kina, ... Prostě cokoliv takového. Ze začátku vás to bude dosti nudit a nebude se vám moc chtít, ale postupem času se to začne zlepšovat. Dá to ale práci. Také bude nezbytné, abyste poněkud začal měnit celý životní styl a strukturu známých. Pokud máte z ložněce udělanou skříň s lampama a vaši známí chodí s jontem i na WC, tak bude nezbytné tohle začít měnit. Protože s tímhle prostě nepřestanete. Noví známí se ale obyčejně nějak vyloupnou, když začnete něco dělat, takže zabijete 2 mouchy jednou ranou. No, napište. Můžeme spolu v době vašeho vysazování a odvykání komunikovat.