predavkovani pervitenem?
Reny
o vikend jsem poprve vyzkousela pervitin.Byla to strasna a nerozvazna zkusenost diky niz jsou pro mne do budoucna"drogy" tabu!doufam,ze neni pozde,a proto vam pisi,aby jste mi poradili.Popisi vam ve strucnosti jak to probihalo: particka lidi kouricich pres plech pervitin a v ni ja ,ktera se aktivne zapojila a drzela krok s dlouholetymi fetaky a na to jsem "dojela".Behem 10min jsem si slukla aso 8x a po te me uporne rozbolelo za krkem a po te cela hlava ,nasledovalo 2hod zvraceni s neustavajici bolesti hlavy.Noc jsem stravila ve vane ,sprchovana ledovou vodou a snazila se pit .Druhy den jsem usnula az nekdy kolem 15hod a od te doby mne stale boli zaludek,spatne se mi dycha,¨rychle mi busi srdce a bolest v zadu za krkem ,ktera mi pred tim postoupila do cele casti hlavy neustoupila,ikdyz neni tak silna.kontaktovala jsem dnes jiz i poradnu SANANIM a jelikoy jsem byla ujistena,ze o predavkovani se zrejme nejdnalo,doporucili mi kontaktovat vas.Chtela bych ,aby jste mi doporucil nejake preparaty na procisteni(detoxikaci) organiosmu.Par doporuceni jsem si precetla na internetu,ale reda si necham poradit,ikdyz to momentalne vyzni smesne v porovnani s tim co bylo na samem pocatku.Kazdopadne nejsem zavisla na drogach a tato drogova party byla ma posledni.Dekuji za odpoved.Reny

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vzhledem k tomu, že od víkendu je to pár dnů a máte stále takovéhle obtíže, tak bych vám skoro doporučil se vydat k lékaři a myslím, že bych to ani moc neodkládal. Ta bolest hlavy může pocházet od zablokovaného krku (to je pravděpodobnější), ale taky třeba od krvácení z cév, které zásobují mozek. Pokud je to ta druhá, musím říci mnohem méně pravděpodobná varienta, tak je značné riziko, že se krvácení bude opakovat a tentokrát vám nenateče mezi mozkové pleny, ale proud krve roztříští mozek. Prognosa pak za moc nestojí. Bušení srdce zase znamená, že můžete mít nějakou arytmii, která se pervitinem nastartovala a byla by třeba zaléčit. Taky to ale může být úplná prkotina. Sečteno a podtrženo. Doporučil bych vám tohle si vytisknout a vypravit se na návštěvu nemocnice. Ukažte jim to. Budou sice trochu rozčilení, proč jdete zrovna o víkendu, ale myslím, že je to takhle nejmoudřejší. Ukažte jim váš dotaz a mou odpověď. Šel bych hned. Je velmi pravděpodobné, že vás vyšetří, dají vám něco na zklidnění, doporučí nějaké vitaminy a pošlou domů. Jdete tam ale proto, že jsou tam potenciálně vážné komplikace, které vás mohou i zabít. A ty bych nezanedbával.