Test na ppn
kosra
Dobry den! Mel jsem nechaneny styk a, i kdyz jsem spise septicky, rad bych si nechal udelat testy na pohlavne prenosne nemoci. Muzete mi prosim rici, kde se takoveto testy delaji popr. kolik stoji. Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy na pohlavně přenosné nemoci si můžete nechat udělat u svého praktického lékaře (jednou za rok máte nárok na komplexní vyšetření včetně takového testu, které je hrazeno ze zdravotního pojištění), případně se můžete obrátit na hygienickou stanici ve Vašem regionu. Ohledně testů na HIV/AIDS se můžete informovat na bezplatné lince 800 144 444 a ohledně testů na hepatitidy na bezplatné lince 800 333 365. Více info také naleznete na www.hiv-aids.cz (tam byste měl najít i seznam okresních hygienických stanic) nebo na www.cecko.cz (web zaměřený na hepatitidu typu C, kde najdete i kontakty na odborné lékaře zabývající se infekčními chorobami), www.vseozloutence.cz nebo www.hepatitis.cz. Přeji hodně štěstí a příště buďte opatrnější.