léky na povzbuzení duševních schopností
emt
Při abstáku po benzodiazepinech jsem trpěl silnými depresemi teď už je to lepší, ale mám problémy s koncentrací, soustředěním s učením poradíte mi nějaké léky, které mé duševní schopnosti vrátí do pohody. (jestli to jde?) )-:

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, už jednou jste zkusil řešit něco pomocí léků, proč do toho jít tedy podruhé. To, co popisujete, jsou ještě následky ovlivnění vědomí benzodiazepiny a alkoholem (což je velmi nebezpečná kombinace). Zkuste tomu dát čas, pročistit organismus od veškerých chemikálií a spíš se snažit o pravidelný režim, hodně spát, sportovat a tak. uvidíte, že to nebude trvat dlouho a "návrat do pohody" se dostaví. O epilepsii si můžete přečíst např. zde: http://www.epilepsie.cz/verejna/verejna_cast.php?id=43, to co popisujete Vy, epilepsie naštěstí není.Je to spíš opět důsledek kombinace alkoholu a benzodiazepinu.