kanna a piko pro kočku
kok
mám pár dotazů: 1) jak je to s užíváním kanny (kosmatce) myslel jsem nakolik má psychostimulační učinek. 2) jaká dávka pervitinu je pro člověka s nulovou toleranci "na překop". 3) co se stane když dám své kočce pul čáry pika do jidla?

Odpověděl: Bára Orlíková
ad 1) Ohledně informací o kosmatci - více najdete na stránkách www.biotox.cz/drogy (Encyklopedie rostlinných drog) - dle údajů, které jsem tam našla, je jeho účinek sice psychotropní, ale mám pocit, že nikoli psychostimulační, ale spíše tlumivý, halucinogenní a lokálně anestetický. ad 2) Těžko říct, protože individuální reakce jsou velmi různé a také čistota pervitinu získaného na černém trhu je velmi různá, takže to, co koupíte jako gram pervitinu může obsahovat stejně tak 10% pervitinu jako 70% pervitinu. A nejobvykleji se uživatel drog dostává k pouličnímu pervitinu. Pokud bychom hypoteticky vzali čistý pervitin, tak běžné dávky bývají od 50 do 200 mg pro intoxikaci, při jednorázovém užití vyšších dávek může dojít k rozvoji toxické psychózy, rozvoji zdravotních potíží, případně předávkování. ad 3) Nedokážu najít jediný důvod, proč byste to měl dělat. Pervitin pravděpodobně bude mít silný stimulační účinek a s ohledem na tělesnou konstituci zvířete bych považovala za pravděpodobné, že dojde k předávkování. Doporučovala bych se zabývat rozumnějšími nápady.