Stavy úzkosti III
Honza
Dobrý den, tak jsem volal panu Chvílovy. Říkal, že můžu přijít teda pokud nejsem zaregistrovaný v Huntnické zdravotní pojišťovně.Prý už ma od nich plnou kvótu. Co čert nechtěl jsem zaregistrovaný právě v HZP. Takže říkal, že mě bohužel nemůže vzít. Snad za 3 měsíce až někoho vyléčí.... Tak se chci zeptat zda nevíte o někom jiném. Může to být klidně v Olomouci . Tam jsem se schopen celkem pohodlně dostat. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Honzo, jsem moc ráda, že jste se i po tomhle nezdaru ozval. Hned jsem volala do Kontaktního centra Walhalla (Kontaktní centrum Walhalla [Severní Morava], Olomouc, Sokolská 48 tel: 585220034) a ptala jsem se na to, koho v Olomouci by doporučovali. Dostala jsem od nich dva kontakty: Dr. Konečný, Vojenská nemocnice, Olomouc - Hradisko, tel. 973 407 289 Dr. Dostálová, Zdravotnické středisko, Dlouhá 34, Olomouc - Lasce, tel.736 185 838. Tak Vám držím palce, ať to tentokrát vyjde. Kdyby náhodou ne, dejte vědět. Něco vymyslíme. Držím palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.