alkohol a trava
lili
zdravim Vas,moc bych potrebovala aby mi nekdo pomohl nebo poradil.Pred 2lety jsem podstoupila asi 3x leceni ze zavislosti na perniku.Nikdy jsem zadnou lecbu nedokoncila.Brala jsem 4 roky.po odchodu z posledni lecebny jsem vydrzela asi 4 mesice nebrat ani nepit alkohol..Jenomze potom jsem zacala casto kourit travu a casem i hodne pit.dnes hulim minimalne 4x do tydne a s pitim je to stejne.Dokonce i do prace chodim casto zkourena nebo napita.VIM ze to neni moc dobre a ze bych mohla postupem casu zase sklouznout k tvrdym drogam,ale je pro me docela tezke nehulit a nepit.Parkrat jsem si dokonce pichla jentak jehlu do zily.Ani nevim proc,snad abych si trochu pripomela stare casy:(prosim hlavne mi neradte ,abych sla na leceni,protoze to uz nechci.Predem dekuji za jakoukoli radu a taky za tyhle www stranky!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, když tedy nechcete znovu na léčení (i když jednou ho dokončit by asi pomohlo, ne?), zkuste alespoň ambulantní kontakt s nějakým odborníkem, kde byste mohla mluvit o tom, proč máte potřebu hulit a pít, co Vám z drog chybí, čeho se naopak bojíte. Společně byste se mohli pokusit o abstinenci a zároveň řešení příčin Vaší závislosti. Ještě taková otázka na zamyšlenou - myslíte, že je časově výhodnější rok a půl (zatím) sama bojovat denodenně s relapsem, nebo jít na několik měsíců do léčby a pokusit se to vyřešit jednou pro vždy?