vliv THC na poceti
kama
dobry den.muj pritel uz 11 let kouri travu.asi tak 2 gramy denne.ma to vliv na poceti?chtely by jsme miminko,ale bojim se aby to nemelo spatny vliv na plod.ja sama nekourim.existuji nake caje a nebo neco co podpori sperma?moc vam dekuji a preji krasny den

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Užívání konopných drog u partnera vliv na početí má v tom smyslu, že u mužů dlouhodobé nadměrné užívání marihuany prokazatelně, přechodně a vratně ovlivňuje reprodukční funkce (pohyblivost spermií). Pokud nekouříte marihuanu Vy, tak by ovšem v případě početí nemělo mít partnerovo užívání marihuany vliv na vývoj dítěte. Nicméně - je nutné uvážit, nakolik je partner, který zkonzumuje 2 gramy marihuany denně, vhodným adeptem na otce Vašeho dítěte a zda bude pak schopný Vám i dítěti poskytnout potřebné zázemí. Pochybuji, že by existovaly nějaké přípravky, které budou eliminovat vliv marihuany na spermie. Obávám se, že jediným způsobem, jak zabránit ovlivnění reprodukčních funkcí, je přestat kouřit trávu nebo kouření omezit. Přeji hodně štěstí.