Husí peří
Poeta
Pěkný den přeji, rád bych se otázal na toto: Již nekrátko drobátko koketuji s pervitinem. Důvodem expanze této černé touhy je moje idiocie a blbost. Poslední měsíc, dva je mi druhý den po aplikaci (zpravidla varianta čenichavec) citelná zima, jako by se mráz osmělil schovat v mém těle. Studí a zebe to, ač k výslunní zve léto. Navrch k tomu husí kůže, takové ty bílé tečky. Od jater to býti může, či jen u nás vaří břečky? Za odpovězení předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď, měli jsme nějaký problém s administrativním webem poradny. Vaše potíže mohou plynout buď z prostého vyčerpání organismu po odeznění intoxikace pervitinem, ale taky to ale může mít nějakou mnohem vážnější příčinu, kterou nemohu bohužel diagnostikovat prostřednictvím internetu. Mám pocit, že by bylo ideální nechat si udělat testy přinejmenším na infekční nemoci (hepatitidy, HIV) a nejlépe komplexní testy. Pokud užíváte pervitin koupený z nějakého pouličního zdroje, tak příčinou mohou být i příměsi v droze obsažené, i když v případě neinjekčního užívání je menší riziko, že by Vám mohly způsobit nějaké zdravotní potíže. Taky to může mít psychickou příčinu - když je člověk na dojezdu psychicky vyčerpaný, úzkostný, vztahovačný a depresivní, tak zima a husí kůže mohou být průvodní fyzické jevy tohoto stavu. Pokud byste si chtěl nechat udělat ty testy na infekční nemoci, tak napište, odkud jste a já bych Vám mohla najít nějaký kontakt, kam byste se mohl obrátit. P. S. Myslím, že to co popisujete, jsou ještě ty méně závažné potíže, které mohou z pervitinu plynout. Na Vaše místě bych byla opatrná.