překonání závislosti
Rex
Vážení, dobrý den,chci Vás poprosit o radu,jakým způsobem se nejsnáze zbavím závislosti na prvitinu,jehož Jsemm byl denním uživatelem víc jak rok,ale při kterém Jsem normálně pracoval a vedl svou firmu.Je mi téměř 35let,ale to nic nemění na tom,že Jsem do toho spadnul jako pitomí mladý kluk.Nyní abstinuji 5 den,a krom absolutní slabosti a ospalosti nepociťuji nic jiného.Obávám se,že však asi to nejhorší je přede mnou,a Já bxch bxl rád z Vaší pomocí na to připraven,protože se toho opravdu chci dočista zbavit.Nemám ve svém okolí nikoho kdo by mi v tom mohl poradit,protože Jsem se s podobně "chytrýmí"nestýkal.Lze mi tedy poradit,dát jakýsi mustr k napravení a vrácení se do běžného a slušného života??Předem DĚKUJI,ROMAN..PS:odpověď prosím na mojí mail adresu,díky.

Odpověděl:
Dobrý den.Gratuluji Vám k Vašemu rozhodnutí zbavit se závislosti na Pervitinu. Teď Vás čeká práce s tím, abyste toto rozhodnutí naplnil. Fyzické příznaky, které popisujete odezní brzy. Čeká Vás však překonání psychické závislosti a to je věc podstatně dlouhodobější. Craving, neboli bažení, je nevyzpytatelné a jeho účinky se těžko překonávají. Je dobré, že máte ve svém životě věci, které musíte plnit. Myslím, že bude pro Vás dobré obrátit se někam o odbornou pomoc. Pokud žádnou ve svém okolí neznáte, napište a my Vám ji nabídneme. Není to časově náročné a zvyšuje to mnohonásobně Vaši naději k návratu do normálního života. Neexistuje bohužel žádný jednoduchý "mustr", vždy jde o individuální přístup a tvrdou práci na sobě samém. Odborník s Vámi může probrat detailně situace, kdy Vás to bude znovu táhnout k drogám, a jak se v nich zachovat.