diagnostika
Svak
Mam podezreni, ze muj syn zacal casto kourit marihuanu. Jake mam moznosti indikace kdy kouril a kdy ne a muzu je rozponat sam bez lekarske pomoci? Dekuji za radu

Odpověděl:
Dobrý den, test na drogy lze nechat udělat v toxikologické laboratoři /cena se pohybuje cca 1000Kč/, sám však píšete, že by jste to rád zjistil bez lékařské pomoci... Pak si můžete zakoupit jednoduché testy na drogy v lékárně nebo zdravotnických potřebách (mají formu papírků nebo destiček, prodávají se s návodem na použítí, cena je kolem 100 Kč). Jde o orientační vyšetření, destička je vždy na jednu drogu, tzn. pervitin, heroin, Thc /marihuana/ atd. Možnost detekce po jednorázovém užití marihuany je řádově ve dnech, v případě chronického užívání v týdnech. Ještě bych Vám chtěl položit jednu otázku: Přemýšlel jste nad tím, co budete dělat, když se dovíte pozitivní (případně negativní) výsledek těchto testů? Nepíšete o tom, jaký máte se synem vztah... možná by bylo dobré si o svém podezření se synem nejprve promluvit...