Léčitel
slunečnice
Dobrý večer pane doktore, můj bratr již dlouhá léta pije, byl 2 x léčen, avšak bohužel vždy abstinoval jen krátce, protialkoholní léčbu již zásadně odmítá. Má 52 let, rodina je tím psychicky vyčerpána, hlavně však má maminka. Důsledkem dlouhodobého pití ztratil několikrát práci, ovšem jinak je velmi hodný člověk a i inteligentní. Našla jsem na internetových stránkách jméno léčitele, který odstraňuje různé závislosti i alkohol a to působením na dálku bez spolupráce i bez vědomí nemocného. Dává možnost vyzkoušet uvedenou terapii na půl roku zdarma. Jaký máte prosím názor na uvedenou "léčbu". Protože jsme bratrovým chováním mnohdy psychicky vyčerpáni, chceme vyzkoušet nyní i tento postup. Děkuji za Vaše vyjádření. slunečnice

Odpověděl:
Dobrý den, Váš dotaz mě poněkud zaskočil. Chápu Vaší beznaděj plynoucí z dlouhodbého problémového pití Vašeho bratra, ale opravdu pochybuji o smysluplnosti tohoto řešení. Dal jsem si tu práci a zmíněné stránky našel a pročetl. Vy opravdu tomu člověku věříte? Je zde lákavá nabídka zkušební doby, ale čekal bych za tím nějaký háček. Možná zmíněnému léčiteli nyní křivdím, ale dělám v oboru závislostí již dostatečně dlouho na to, abych o podobném způsobu léčení velmi vážně pochyboval.Rozhodnutí je na Vás.Bohužel toto je veřejný prostor, tudíž nelze zde naplno vyjádřit co si o zmíněné nabídce léčby myslím. Asi jsem Vás přiliš nepotešil, ale chtěla jste znát můj názor. Možná by jste měla zvážit jestli nexistují přece jen nějaké "páky", kterými Vašeho bratra přimět k řešení jeho dlouhotrvajícího problému. Přeji hodně sil. AK