Stavy úzkosti II
Honza
Dobrý den, děkuji za odpověď na mou předešlou otázku. Pocházím z Opavy. Takže pokud víte kde bych mohl najít nejbližší AT centrum či osobu,která by mi pomohla....byl bych vděčný.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Honzo, tak jsem obvolala pár míst a myslím, že nejlepší by bylo spojit se s panem Chvílou. Tady Vám posílám kontakt: Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4 Moravská Ostrava 70200 Telefon: 602 551 983, 596 622 235 (na tomto čísle by měl být pouze úterky a čtvrtky) Možná to nebude jednoduché se svěřit z očí do očí dalšímu člověku, ale věřím, že Vám pan primář pomůže. Kdybyste měl chvíli a dal vědět, jak to dopadlo, budu moc ráda. S pozdravem, Gabriela Koryntová.