JAK SE BAVIT S FEŤÁKEM???
JENNY
Kluk, který se mi už dlouho líbí fetuje. Nejde o to, že by si píchal. S jeho "kamarádem" prostě hulí trávu a myslím, že i něco víc. Drogy jim shání jeho bratranec a bratr toho kamaráda. Nikdy jsem se s ním nebavila akorát jsem si s ním psala pár SMS. Teď už sice vyšel ze školy, ale od šesté třídy kouří, pije a fetuje. Ve škole propadal a měl hodně průšihů. Ten největší průšvih byl, když ukradl mému spolužákovi mobil. Přišlo se na to a dokonce to vyšetřovala policie. Mám pocit, že se s ním nedá mluvit a mám strach se s ním dát do řeči. Zatím jsem mu moje simpatie vyjadřovala SMS a on buďto neodepsal nebo byl vulgární. Mám se o něho ještě snažit a o čem se s ním mám bavit?

Odpověděl: Jana Justinová
Já myslím, že stačí, když si trochu sebekriticky znovu přečtete co jste o něm napsala. Já osobně tam nevidím jedinou kladnou věc, kromě toho, že se Vám ten kluk líbí. Jinak jsou jeho charakteristiky dost odstrašující - fetuje, krade, propadá ve škole, je na Vás vulgární nebo Vás ignoruje. Co je na něm tedy přitažlivého? Akorát to zavání nějakým průšvihem i pro Vás, když mu budete nablízku. Sama píšete, že se s ním nemáte o čem bavit. V tomhle Vám neporadím, protože s někým kdo má úplně odlišný životní styl se těžko hledá shodné téma. A snad to ani není potřeba...