šance
lola
Dobrý den, jmenuji se Gabriela a už jsem Vám psala do poradny jednou, bohužel jsem odpověd nedostala. Jsem z Chomutova a Vím že tady je K- centrum, ale nerada bych prosila o pomoc tam jelikož jsem v drogách už byla a moje rodina i mí známí chci na podruhé vynechat a zvládnout to v tichosti sama. Beru pervitin nitrožilně poprvé 4 roky a teď beru zase 2, chtěla bych nějakou ambulantní léčbu nebo cokoli co by mi aspoň trochu ulehčilo ten věčný boj, díky za odpověd.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Gabrielo, mrzí mě, že jste zatím nedostala odpověď, ale doufám, že Vás snad ta moje uspokojí. Jestli jsem to pochopila dobře, tak byste stála o kontakty na ambulantní léčby. Jestli je tomu tak, podívejte se na stránku http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/ a do fulltextu zadejte město, kde byste tu ambulantní léčbu chtěla podstoupit, případně můžete zadat i typ služby. Svůj dotaz končíte slovy, že "chtěla bych nějakou ambulantní léčbu nebo cokoli co by mi aspoň trochu ulehčilo ten věčný boj". On ten boj s drogami, de facto se sebou samou, není holt jednoduchý. A je úžasný, že se do toho boje chcete znovu pustit a nevzdáváte to. Jen mě tak napadá, že kdyby šlo o mě, možná bych si dala trochu času na vhodný výběr léčby. Určitě by Vám mohlo pomoct i to, že byste si s někým vklidu sedla a probrala svou situaci. Ono zvládnout něco takového jako jsou drogy, není snadné. A zvládnout to sama a v tichosti, jestli to je vůbec možné, bude ještě stokrát těžší! Ambulantní léčby si teď dokážete na zmíněných stránkách najít sama, tak s chutí do toho. Kdyby něco, klidně se na nás zase obraťte. Držím Vám palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.