sikynka
Dobry den psala sem vam ze potrebuji poradnu pro miho pritele aby mohl nastoupit do lecebny-poslali jste mi kontakt na-SANIM na Osadni v Praze 7 ale telefon ani na E-mail nikdo neodpovida-potrebuje nutne nekam jit mohli byste mi prosim poslat tedy na jinou poradnu dekuji

Odpověděl: Johana Dyntarová
Dobrý den, je možné, že jste volali v době, kdy v Kontaktním centru nikdo nebyl. Volat je možné pondělí - pátek od 9 do 20 hod. a v sobotu, v neděli a ve svátek od 13 do 20 hod. Z dotazu mi není úplně jasné, zda jste volala Vy nebo Váš přítel. Chápu, že příteli chcete pomoct, ale bylo by možná lepší, kdyby zavolal rovnou Váš přítel, protože léčbu potřebuje on a ne Vy. Ještě mě napadá možnost stavit se v Kontaktním centru osobně. Samozřejmě můžete dorazit společně, nejlépe, když se předem objednáte. Další kontakty na potřebná zařízení najdete na Drogovém informačním serveru (www.drogy.net) v rubrice Kontakty v sekci poradna. Tak snad to tentokrát vyjde, kdyžtak napište