perník
Mila
Dobrý den,můj manžel je závislý na pervitinu.Jedná se u něho o recidívu,po půlročním braní přestal sám ,bez léčbya ted´,po 3letech se k tomu vrátil.Bere asi 2měsíce denně,i.v.Mám pocit,že je situace horší než předtím.Dělá dluhy.... nic mu nevadí,asi ho vyhodí z práce.Myslíte si,že i za takovéto situace se může stat,že by chtěl přestat brát ?Reálný život myslím začíná vypadat dost bledě.Co radíte,že mám dělat já_

Odpověděl: Johana Dyntarová
Dobrý den, napadá mě, že můžete zkusit o všem si s manželem otevřeně promluvit, říct mu, že si o něj děláte starost. Zmiňte se o změnách, kterých jste si na něm v poslední době všimla, proberte s ním současnou situaci. Důležité je zjistit, jak se k tomu staví on sám, a jestli by s tím chtěl něco udělat. Pokud ano, bylo by dobré zvážit, zda i tentokrát se o to Váš manžel pokusí sám, nebo by pro něj bylo lepší obrátit se na některou z odborných institucí. Doporučila bych Vám některé z Kontaktních center, kde si může v klidu o všem, co prožívá, promluvit a zkusit nalézt společně nějaké řešení. Kdyby Váš manžel tuto možnost odmítl, můžete samozřejmě navštívit Kontaktní centrum i Vy. V dotazu se nezmiňujete, odkud jste, takže Vám nemůžu poskytnout kontakt na konkrétní zařízení. Pokud napíšete odkud jste, pošlu více nebo se můžete podívat na Drogový informační server (www.drogy.net), kde potřebné informace najdete v rubrice Kontakty. Přeji hodně štěstí a kdyby bylo cokoli nejasné, ptejte se.