dolecovaci centra
Slunicko
Reakce na odpoved Jany Justinove na muj vcerejsi dotaz č.435501 - prosim Vas o pripadne kontakty na dolecovaci centra, jsem z Prahy, nasla jsem Sananim, ktery je vsak dle infa na webu jen pro nejmene 2 mesice abstinujici, a DropIn, kde o delce abstinence neni zadna zminka. Jaky doporučujete? Přip. víte o jinem či se da u vas domluvit? Moc děkuji, M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v Praze zatím existují jen tato dvě doléčovací centra, jinak ambulantně pak je možné docházet i do AT poraden (najdete v telefonním seznamu pro jednotlivé obvody). Pravda ale je, že doléčováky jsou organzace přímo pro tento účel specializované. SANANIM je přímo naše organizace, takže bych samozřejmě doporučila ten, ale vím i o podmínce, kterou mají ohledně abstinence. Nevím, jak je na tom Drop in, zkusila bych obě zařízení obvolat a zjistit co a jak, přístup je často individuální. Volat by měl ale Váš kamarád, ne Vy za něj. Abstinovat chce přeci on, ne?