Slunicko
Kamarad , 19 let,uziva 3 roky nitrozilne pervitin, byl jiz 2x na leceni v Bohnicich, vzdy utekl.Po te, co ted zil 6 mesicu mimo praci a domov se ted vratil s tim, ze prestava, bydli zpet u matky, pracuje a ma pocit, ze uz si nikdy nevezme, ze to zvladne sam, je to 14 dni, co nic nebral... Nadseny z prace, zacal jezdit casto na kole...Pripada mi to stejne bez leceni jako vec nerealna, mylim se? V cem ho mam podporovat? O leceni nechce slyset... Diky moc, M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nereálné to není, je to ale o mnoho těžší, než kdyby si nechal pomoci. Když nechce nenuťte ho do léčby, ale nabídněte mu spíš možnost doléčování (tedy kontaktu pro ty, kteří abstinují, ale nejsou v tom ještě tak úplně jistí). Dejte vědět, z jakého města jste a my Vám rádi pošleme nějaké kontakty. Dokud abstinuje, tak mu to neshazujte a snažte se ho podporovat v aktivitách, jako je kolo apod. Ale zase všeho s mírou. Nicméně by měl vědět, že nic není vyhráno a doléčování by neměl podcenit.