HIV
Martin
Dobry den potřeboval bych poradit kde na internetu se da objednat test na hiv který si mohu udělat doma a zjistit tim jestli jsem hiv pozitivní nebo negativní (myslim tim internetový obchod shop kde mi ten test pošlou poštou) jestli vite tak mi prosim poraďte můj prakticky lékař mi testy na hiv nechce udělat a tam kde by mi je udělali je z meho bydliště hrozně daleko

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, co se týče testů, které si může udělat člověk sám, mám zkušenost pouze se slinnými, které se ale posílají do laboratoře. Nevím o tom, že by existovaly nějaké rychlotesty typu těhotenský nebo drogový test. Váš lékař by takové vyšetření rozhodně neměl odmítnout, máte na něj nárok od pojišťovny. Přeci jen ale, nepohybujeme se přímo v této oblasti takže bych Vás odkázala na větší odborníky, a to Národní linku pomoci a prevence HIV/AIDS, která je anonymní a bezplatná na čísle 800 144 444, a kde Vám jistě řeknou víc.