CIGARETY - JAK PŘESTAT KOUŘIT ?
JewellGirl
Dobrý den, mam jeden dotaz, nevím jak mam přestat kouřit, je mi teprve 20 let a už kouřím 40 cigaret denně a ne a né to omezit, jsem z toho zoufalá, zkoušela jsem náplasti pro odvykání, žvejkačky a nic mi nepomohlo, vím o sobě, že nemam žádnou vůli a to je můj problém, nemáte nějakou pro mne nějakou radu ? Jak kouření alespoň omezit ? Předem velice děkuji za opověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, nejsme tak úplně stránky specializované na kouření. Odkázala bych Vás proto na následující tři stránky: www.nekurte.cz www.nekurak.cz www.koureni.cz Určitě tam dostane odbornějších rad, než tady u nás. Nicméně jenom abych Vás podpořila - závislost na kouření je opravdu velmi podceňovaná. Přestat kouřit přitom není vůbec jednoduché. Někdy v tom může pomoct i slabá medikace. Ale jak říkám, lépe Vám jistě poradí na těch zmíněných stránkách. Držím Vám palce, a když budete mít chuť dejte vědět, jak to jde. S pozdravem, Gabriela Koryntová.