sikynka
doslo mi ze muj dotaz byl zodpovezen ale nic na tom cisle neni :-( Potrebuji kontakt na nakou lecebnu pobliz Prahy 5/13 Luka dekuju snad uz to vyjde

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Došlo k nedopatření, které má původ v našem administrativním systému poradny, tak se omlouváme. Přímo ve Vaší lokalitě bohužel o žádném zařízení, které by bylo vhodné, nevím. Nicméně - můžete se obrátit například na Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186, mail: kacko@sananim.cz. Tam si můžete domluvit schůzku a spolu s přítelem tam vyrazit, poradili by Vám ohledně možností léčby (včetně ambulantní). Bohužel - je jen na příteli, zda pomoc využije, pokud ne a situace ohledně jeho užívání drog se nezmění, asi by bylo na místě uvažovat o tom, jestli má pro Vás cenu udržovat vztah s partnerem, kde se jen trápíte a nemůžete mu důvěřovat. Přeji hodně štěstí.