Starost o brachu
dzejny
Dekuji za odpoved a za podporu. Rano jsem s nim mluvila, rekl mi, ze nic nebere, ze si jen nekdy vykouri travu a ze mam vidiny. Rekla sem mu, ze se o nej bojim a at mi do oci rekne, ze s drogama nema nic spolecnyho, rekl mi to a dal jsme to nerozebirali. Pokud opravdu nejaky problem ma, tak nevim, jak to z nej dostat.. Je fakt, ze to, ze chodi takhle pozde domu a miva zarudly oci, je az posledni dobou, tak rok zpatky, ale treba sem si toho driv nevsimla... Vlastne proti nemu nemam zadny dukaz, treba ze bych neco u nej nasla, nebo ho jasne videla... Nevim jestli to mam rict nasim, abych je zbytecne neplasila. Bohuzel uz asi nic noveho nezjistim:( Mam to nejak resit? Predem dekuji za odpoved a za pomoc!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za velmi pozdní odpověď. Je mi líto, že rozhovor s bratrem dopadl, tak jak dopadl, protože se obávám, že Vaše podezření není bezpředmětné. Myslím, že rodiče by se měli asi více zajímat, co se s bratrem děje. To, že ho vyloučili ze školy a že teď chodí na školu, která asi není to úplně pravé, že je mu 20 let a nemá dokončenou školu, ... to všechno ukazuje na to, že se něco děje a není to úplně obvyklé. Možná zkuste s rodiči promluvit o tom, co si myslí, jaký mají k bratrovi vztah, jestli si všimli nějakých změn v bratrově chování. Nemusíte je nutně upozornit na to, jaké máte podezření, ale možná je přimějete k tomu, aby si bratra začali víc všímat a možná, že se pak věci vykrystalizují. V tuto chvíli bohužel nemáte, s ohledem na to, jak zareagoval bratr, moc možností, co s tím dělat. Kdyby byly nějaké změny, tak se samozřejmě ozvěte. Zatím přeji hodně štěstí.