mariuhana
baly
dnes sem byl na 15 ti lete prohlidce brali mi moc,,,nikdo nic vo testu na drogy nebo podobne nerikal jen vzali moc..asi je to bezne ale chci se zeptat budou z tetomoci delat test na THC nebo musi byt povoleni rodicu atd? dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Při preventivních vyšetřeních se testy na drogy nedělají. Pokud by chtěl lékař takové testy udělat, musel by mít souhlas zákonného zástupce (tedy ve Vašem případě rodičů), nicméně v případě preventivní prohlídky k tomu nemá žádný důvod, aby test prováděl. Každopádně - doufám, že pokud kouříte trávu, takže máte dostatek informací o jejích účincích a také rizicích. To, že by se na to mohlo potenciálně přijít při testování na přítomnost drog nemusí být jediný problém, který Vám může vzniknout. Pokud by Vás zajímaly podrobnosti, můžete se podívat do textů o konopných drogách na této stránce nebo například na www.drogmem.cz, kolonka Memy / Vliv konopí na zdraví.