Starost o bráchu
dzejny
Dobrý den. Jsem druhý týden s bráchou sama doma. Ráno jsem viděla bratra, jak je shrbený nad stolečkem a když se narovnal, tak si otíral oči a nos. Docela dost ponocuje, třeba je dva dny celou noc vzhůru a funguje v pohodě. Taky skoro nejí a skoro nic neváží na to jak je vysoký.. A na školu taky kašle. Mám ještě jednoho mladšího bráchu, já jsem nejstarší, ale když je plný barák lidí, tak si ničeho takovýho nevšimnu... Moc se o něj bojím, ale nevím, jestli se ho na to mám přímo zeptat, nebo to říct našim... Prosím poraďte mi co dál. Předem děkuji!!! Jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co popisujete, je možné, že by se mohlo jednat o užívání pervitinu. Bohužel nedokážu posoudit takhle přes internet, jak situaci nejlépe řešit. Myslím, že na začátek byste se ho na to mohla zeptat a říct mu, že o něj máte obavy. Podle toho, jak by na to reagoval, bychom mohly zkusit vypmyslet, jak postupovat dál. Také bych od Vás potřebovala trochu více informací - kolik bratrovi je, kolik je Vám, jaká je vaše rodinná situace, zda má bratr krom toho, že "kašle" na školu nějaké potíže, které by případně mohly souviset s užíváním drog... Zatím držím palce a kdyžtak znovu napište.