alternativni lecba paranoii
marek
Dobry den,zhruba 5 let jsem cca5x tydne kouril marihuanu,vyzkousel jsem i jine drogy,ale zadnou dalsi pravidelne.pred 3 roky jsem zjistil,ze nestojim pevne na zemi a na nejakou dobu zkoncoval se vsim.po case,kdyz se mi zdalo,ze priznaky paranoi a schizofr. zmizely jsem na nejakou dobu zase rekr.kouril,nez jsem definitivne zjistil a priznal si ze za spostu problemu muzou drogy.takze mi nedela problem abstinovat.posl.pul rok uplne.Muj moment.probl:pri velkem fyzickem vypeti,stresech z prace atd. mam parkrat tydne zhruba hodinove velmi tezke stavy.vim jak jim zdrave unikat,pravidelne se stravuju,zadne drogy,ctu,filmy,odpoutal jsem se od byvalych pratel,vitaminy,rybi tuk,kvalitni partnerka bez skusenosti s drogama.DOTAZ: da se lecba jeste nejak uspisit?prirodnimi lecivy,specialnimi vitaminy.zhruba vim cim trpim,myslim ze zvladam,a vim za co trpim,ale nechci zadne chemikalie,ani ambulantni lecbu.Jestli existuje nejaky prirodni preparat,rad bych znal taky jeho angl.nazev.Dekuji Marek

Odpověděl:
Dobrý den. Užíval jste dost dlouhou dobu psychotropní látky. Prožívání změněného vědomí a tím vychýlená zkušenost reality má dlouhý a setrvačný účinek. Je obecným pravidlem, že detoxikace psychiky je téměř přímo úměrná délce braní. Stavy, které popisujete ve vypjatých situacích jsou v prvním roce abstinence běžné. To, co pro sebe nyní děláte je správné, ale asi Vás zklamu, návrat k osobnostnímu normálu ničím neurychlíte. Napadá mě, že můžete například cvičit jógu, která harmonizuje vnější a vnitřní energii, existují i meditační techniky na zklidnění mysli. Přeji odvahu a trpělivost.