uz vazne nevim
sikynka
Predem Vas chci pozdravit a podekovat ze vubec existujete,uz Vas po 3 budu otravovat-Tak to teda schrnu protoze nevim jestli si mne pamatujete nebo neco takoviho.Chodim z pritelem skoro 2 roky ,zacal mit problemi z herakem zacal ho kourit,kdyz sem na to prosla snazili sme se aby se stoho dostal chvili byl na Subutexu a pak sem si myslela ze je to uz o.k. No ale neni vcera sem mu nasla takovou krybicku a vni potreby na koureni heraku,prazdny dyleraky a tak -nejak sme se trochu pohadali protoze ja sem nebyla schopna ktomu nic rict ,protoze mi rikal ze nic nebere a ja si byla jista ze je to tak,ale neni.Rekl mi ze mnel 0.02 g heraku coz neni moc ale nemusel to mit vubec no a 2x spidy.REKLA SEM MU ZE MU DAVAM POSLEDNI SANCI A JEESTLI SE NEPRIHLASI DO PORADNY JE KONEC-Souhlasil-jenze kamarad mi rekl ze kdyz ho tam prihlasim bude mit zaznam na obcance ze je to smazka a jeste ze mu vezmou ridicak a buchvi co jeste POTREBEUJU STRASNE PORADIT -JINAK HO STOHO NEDOSTANU SEM UZ VYCERPANA A NASE DUVERA MEZI NAMA JE NA STUPNICI -0 .Taky mi kamarad rekl ze ho mam zavrit doma tak na 5 dni aby nikam nechodil a tak ale to se mne zda divny-proste vas vic nez strasne moc prosim kam snim mam zajit -STRASNE MOC DEKUJU ZA ODPOVED

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že Váš přítel prostě jede v heroinu a to tak, že je schopen nechat věci pro aplikaci heroinu na nějakém místě, kde je najdete. To nedělá člověk, který si dal 0,02 heroinu (to je skutečně nonsens) a dvakrát speed. Myslím, že jste taky udělala to jediné rozumné, co jste mohla - dala jste mu ultimátum, že pokud nezačne někam docházet a něco s tím dělat, že je mezi Vámi konec. Kamarád, který Vám tvrdí, že by měl Váš přítel záznam na občance a že vašemu příteli seberou řidičák, se mýlí. Nic takového Vašemu příteli nehrozí. Jednak existují služby, které se dají využít anonymně, jednak na občance žádné podobné informace o nikom nejsou, nebyly a doufejme nebudou a jednak odebrání řidičáku je dost složitá věc i za takvýchto podmínek a není skutečně pravděpodobné, že by se tak stalo. Pokud přítele zavřete na pět dní doma, dost pravděpodobně bude mít abstinenční příznaky, protože pravděpodobně bere heroin pravidelně. Takže to s ním doma nevydržíte a i kdyby ano, tak po pár dnech začne znovu brát. Přítel zjevně potřebuje nějakou odbornou péči. Ovšem základním předpokladem je, že se situací něco dělat chce. Pokud nechce, pak bych bez váhání ultimáta splnila - protože pokud to neuděláte, samo se to nikdy nezlepší a budete se jen zoufale a dlouho trápit ve vztahu, kde už nebude ani láska ani důvěra. Pokud tedy přítel skutečně chce někam za odborníkem zajít, tak mi napište, odkud jste a já Vám pošlu nějaké kontakty, kam se může obrátit. Vy ho z toho nedostanete. Musí to udělat on sám. Jinak budete jen vyčerpaná a k ničemu to nepovede, je mi líto. Zatím držím palce.