Neviem ako natom som... :(
Vodo
Ani neviem ci je spravne tu pisat ked nemam uplne jasnu predstavu co vlastne napisem..Ale v skratke,pijem.Mam za sebou liecbu(jo inac mam 26)a no po liecke som sa znovu rozbehol a nejak sa uz 3 mesiace neviem zastavit.Napr,tyzden nepijem no teraz som sa napr 3 dni vobec nezastavil(telefon je uz zase v zalozni :( )a mam naozaj zleeestavy.Neviem preco neviem prestat..A na liecbu???Neviem neviem a ako z pracou???Neviem asi som tu chcel napisat ako mi je a nejaku odpoved(hmm,ale aku?Pitam sa asi ci to je zo mnou zleeee...)Jedine co ma trapi je to ze nemam dostatok penazi!To je asi najhorsie...Inac si to stale tak nejak ospravedlnim a je to.Len tie peniaze ma najviac stvu...Jo a tiez to ze ked pijem som potom nestastny a mam vicitky..No nemozem sa donutit nepit dlhsie..A zasa potom mam stavi ked rozmyslam otom ze to vsetko skoncim...Prave som si znovu pozrel klip du dolu od Witch-a.Uf je mi do placu...Neviem co mam robit,a ci vasu radu vezmem vazne..A ci to myslim vazne..Sakra ja uz neviem,co naozaj chcem...Je to humus.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Není to úplně jednoduché, do čeho jste se dostal. Ale stálo by za to si aspoň trochu ujasnit, co vlastně chcete a co byste od nás potřeboval. Myslím, že pokud jste byl v léčbě kvůli alkoholu a teď jste na tom tak, že tři měsíce pijete znovu a to ne zrovna málo, tak máte dost velký problém. Být Vámi bych asi zkusila kontaktovat tu léčebnu, kde jste byl, popřípadě Vám můžu poslat nějaký jiný kontakt, pokud nechcete přímo tam, a požádat o novou léčbu. Chápu, že řešíte, co bude s prací a jak to vůbec s Vámi bude, ale pokud budete pokračovat tímhle tempem, tak o tu práci přijdete a je možné, že přijdete o mnohem víc. Pokud Vás z práce vyhodí, tak nebudet mít ani peníze, a když nebudete mít peníze a budete pít, tak si je stejně budete nějak opatřovat a půjdete z jednoho průšvihu do druhého. Proč jít do léčby? To za Vás nerozhodnu. Ale myslím, že se z toho vystoupit dá a že to dokonce stojí za to - je Vám 26 let - pokud nastoupíte do léčby, po léčbě se zapojíte do nějakého doléčování, vrátíte se do práce nebo si najdete jinou, nebudete pít, najdete si nějaké zájmy, partnerku a takové ty všechny věci, které člověku znovu vrátí nějaký pocit sebeúcty a důstojnosti, tak máte šanci, že budete mít po nějaké době docela fajn život. Zatímco takhle těch šancí moc nemáte. Vím, že je to těžké a nechci tady moralizovat. Jen Vám chci dát nějakou naději. Držím palce.