I kdyz informace na tehle strance jsou nepresne a viditelne nepopsane z vlastni zkusenosti (jako napr. "piko poskytuje euforii" coz je samozrejme pekna hloupost, presto me zajima jak dlouho budu jeste spat??? uz jsem si nedal 7dni a stale spim 22hodin denne. dik

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mnoho lidí stimulaci spojenou s užitím považuje za euforický zážitek, ale taky to tak být nemusí, v tom máte pravdu. To je ale akademická debata. Ohledně vašeho spaní - je to úměrné, jak moc jste byl vyčerpaný na začátku a jestli jsou, nebo nejsou přítomny další komplikující faktory. Například infekční onemocnění jater a nebo poškození jater toxickými vlivy může s sebou nést značnou únavu, která trvá až do reparace jaterní tkáně. To může trvat i měsíce. To, co píšete, bude ale nejspíš úplně normální únava, která souvisí s vysazením. Zkuste se trochu aktivovat, nastavit si nějaký režim a něco dělat, i kdyby vás to nemělo moc bavit. Pomůže to. :-)