pico
milan
dobry den, zijem a studujem v brne mam za sebou rocnu fazu s pervitinom asi tak jeden krat mesacne jedna noc cca tri styry lajny, len jediny raz to bol trojdnovi zatah, dnes som uz 8 mesiacov uplnew cisty. Nikdy som sa necitil zavisly a necitim sa tak ani dnes, uz len koli tomu ,ze drogy som nikdy nebral pre vyriesenie svojich problemov, bolo to prilezitostne a vacsinou na party. mam priatelku a fungujuci vztah, zaujimalo by ma do akej miery moze byt po psychickej stranke narusena moja osobnost a ci sa da predpokladat ,ze moj organizmus sa po osem mesacnej abstinencii a vzhladom k velmi malej frekvencii uzivania uz spamatal po fyzickej ako aj po psychickej stranke PS: kvalita materialu velmi dobra - snupanim Za skoru odpoved dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že po osmi měsících abstinence by se již neměly projevovat žádné potíže související se užíváním pervitinu. Vaše osobnost by neměla být nijak narušená a ani si nemyslím, že byste si mohl způsobit nějaké zdravotní potíže v důsledku užívání pervitinu (těch už byste si s největší pravděpodobností povšiml). V rámci Vašeho experimentu se u Vás závislost na pervitinu nerozvinula, ale pokud byste v užívání pokračoval a intenzita užívání by se začala postupně zvyšovat, tak by k rozvoji závislosti nebo vzniku jiných potíží dojít mohlo. Jen mě napadá - pokud se k užívání pervitinu vázaly nějaké sexuální vztahy s osobami, které také užívaly drogy, tak bych si být Vámi pro jistotu nechala udělat vyšetření na HIV a hepatitidy. Můžete si ho nechat udělat u praktického lékaře a nemusíte ani uvádět, že je to v souvislosti s předchozím experimentem s pervitinem. Závěrem - zkušenost s pervitinem jste si opatřil dostatečnou a pokud se u Vás žádné problémy neobjevily, tak máte štěstí. Dál už bych to být Vámi nepokoušela. :)