ddulezite
Lili
zkousela jsem si pichnout heroin jen jednou ale mam na nec znovu chut a je to silnejjsi ccim dal tim vic.....mam nocni mury aa v noci se potim...co mam delat???Pomozte:o(

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste tomu odolat. Nevím, jak dlouho je to od té Vaší první zkušenosti s heroinem, ale to, co popisujete, je poměrně netypické a nepřipadá mi, že by to souviselo pouze s předchozím užitím heroinu. Po jedné aplikaci se podobné stavy nevyskytují. Spíš to vypadá na to, že řešíte řadu jiných potíží, není Vám psychicky dobře a podvědomě byste sáhla po heroinu, abyste se trápení "zbavila". Ovšem pokud to uděláte, bude to jen horší - na chvíli se Vám uleví, ale pak budete tu chuť prožívat s každým dalším užitím mnohem intenzivněji a jen obtížně se toho pak budete zbavovat. Zkuste mi o sobě napsat víc a třeba bychom mohly vymyslet, co by Vám pomohlo víc než heroin :)