Co mě trápí?p.Justinová...
fetnička
Co mě trápí?Je to tak těžké říci co to je,protože je to vše,tak absurdní.Nevím je to vše...je to život,to proč tu jsme,proč tu jsem,jaký to má smysl,kde ten smysl mám hledat?!!!Nevěřím v život...nedokážu se s ním smířit!!!Rodina jsme,tak...vlastně nejsme rodina...to už je jedno,nokdy se to nezmění,už to ani nechci...musí se snažit všichni a né jen já,ikdyž to tak nevypadá...ano poslední roky jsem se zkazila,ale pořád se snažím,aby to fungovalo,ale nestačím na to...nestačím na nic!!!Chci spasit svět,chci spasit sebe,ale to přece nejde...Nejde zachránit něco,co pro mě neexistuje!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vím, že jste o podobných stavech psala už dřív a MUDr. Minařík Vám doporučil navštívit psychiatra. Psala jste také, že jste u něj byla, ale podruhé už jste nedorazila. Nezbývá, než se připojit k názoru kolegy, že by bylo dobré, abyste znovu za doktorkou zašla, popovídala si o svých stavech. Jsem samozřejmě ráda, že máte v naši poradnu důvěru, ale naše možnosti jsou bohužel omezené, jediné co můžeme, je reagovat písemně na to co v tu chvíli napíšete. A to je někdy málo. Myslím, že při troše dobré vůle by Vám mohlo být brzy o dost líp, jen se k doktorce dokopat. Zkuste nejdřív pomoct - když ne "spasit" - sobě, než začnete se spásou světa. Je sice pravda, že snažit by se při soužití v rodině měli i ostatní, ale dobré je začít vždycky od sebe.