dva roky na pervitinu
DJ
Dobrý den, mám prosbu, je mi jasné že zdraví tato látka neprospívá, už když jsem s tím začínal, bylo mi jasné kam to povede, tomuto ještě předcházela půlroční " kůra" na extázi, zpočátku jsem šnupal tak zhruba dvakrát až třikrát do týdne, to podle hraní, dnes jsem se dopracoval na každodení, někdy i dvakrát až třikrát za den, ale zase vtošku menších dávkách ( tím se ale neuklidňuju ), a i když působení na sobě pomalu přestávám postřehovat, v žádném případě neuvažuju na přechod k injekci. Asi i díky financím, protože to zas až tak nezatěžuje můj rozpočet, a kupodivu ani nepozoruju žádné stavy úzkosti, samozřejmě deprese občas ano, ale ne ve větší míře než dřív, ani přítelkyně se kterou jsem skoro dva roky, nemá tušení, že by s někým jako já žila, to samé i můj syn ostatní příbuzní. Osobní hygienu, stravu a pitý režim v podstatě dodržuju, asi i díky výše uvedeným okolnostem, ale chtěl bych, pokud je to možno odhadnout, co za paseku to ve mě už mohlo nadělat, upřímě já nemám moc důvod přestávat, nic mě k tomu nenutí, ale zas na druhou stranu- tohle není dobře. Pro doplnění, před tím než jsem začal s tímto experimentováním, jsem měl velké deprese, kvůly kterým jsem už dál žít nechtěl a po spolikání velkého množství diazebamu 10mg a x platíček Ibalginu, jsem si prožil dost nepríjemné cévkovánía musel vypít ( něco jako neidentifikované bahno) což bych opravdu nikomu nepřál. Odpověd od Vás, je pro mě důležitá, třeba mi otevře v něčem oči a pak budu přemýšlet a koukat na to trošku jinak, na druhou stranu, určitě to není zas tak velký problém, jako u většiny ostatních " chytráků" takže pokud se odpovědi v brzké době nedočkám a chápu to. S pozdravem hezkého dne a mín práce V.

Odpověděl:
Dobrý den. Jsem bývalý letitý uživatel Pervitinu. Z Vašeho dotazu cítím, že netoužíte po odpovědi, neboť popisujete, jak umíte s drogou žít. A přesto ten dotaz vznášíte. "Vím, že to není dobře, ale nijak mě to neomezuje a tak se mi nechce přestat." Ano! To je standartní stádium, v němž se dá žít mnoho let.Vnější okolnosti Vás vlastně k žádné změně nenutí. Pokusím se Vám ukázat skrytá nebezpečí, která tento dvojí život kumuluje a která Vás jednou mohou dohnat. Naše tělo je odpadkový koš a my ho pomalu plníme. Pervitin je kámoš, s kterým postupně procházíme cestou změny. Tato proměna je, pokud berete rozumně, postupná a nenásilná. Ale je to devastace. Pervitin je "velmi psychotropní" a návrat k původní osobnosti je, po mnoha letech braní, nemožný. Mění se emoční prožívání, mění se vaše lidská přirozenost. V podstatě je z vás mutant, jehož velkou částí je Pervitin. Při jízdě je zvýšená hladina trankvilizéru, který aktivuje mozková centra. Hrozí epileptické záchvaty a změna osobnosti. Nemá cenu, abych vyjmenovával účinky na játra a na měkké části organismu. Odchází zubní sklovina atd. Je velmi zásadně ohrožena kvalita Vašeho života. Hlavní nebezpečí číhá v sebeklamu. Perník je superlhář a může přijít okamžik, kdy nebudete schopen soudné sebereflexe a ztratíte možnost něco ve svém životě měnit. Na rozdíl od opiátů, na Pervitin je "pouze" psychická závislost, ale kvůli pomalému rozpadu osobnosti by jednou mohl přijít okamžik, kdy se nebudete mít ke komu vracet. Mohl byste ztratit možnost být sám sebou a to by se projevilo ve všech oblastech Vašeho života. Mohl byste zaplatit za Pervitin příliš vysokou cenu. Přeji hodně odvahy ke změně.