Poruchy z předávkování
Muna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli po jednorázovém užití a následném předávkování pervitinem mohou zůstat dlouhodobé následky,které přetrvávají rok po předávkování,např. časté pocity na omdlení,změna srdečního tepu,píchání na levé straně prsu,svírání na hrudi.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, může se jednat o psychické následky užití, ve smyslu panické poruchy a nebo poruchy srdečního rytmu vzniklé nějakou navracející se, nebo přetrvávající srdeční arytmií. Obé je léčitelné. Vyšetřovací postup by měl vypadat tak - napřed vyloučit somatickou příčinu obtíží (je závažnější, může ohrožovat život), následně vyšetřit a léčit psychické komplikace. Tedy: - napřed interna - pak psychiatr Pokud jste z Prahy, mohu vám doporučit nějakou ambulanci, která vás vyšetří somaticky, po vyloučení kardiální příčiny bych se vás ujal já. Stačí napsat :-)