zpusob uziti
stenlyman
Dobry den Rad bych se vas na neco zeptal.Jaky je nejbezpecnejsi zpusob uzivani pervitinu?Osobene jsem ho vyzkousel ale nic mi nedava.Ptam se Vas protoze se o tom dohaduji se znamym.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Spíše bych začala od toho nejvíce nebezpečného a to je injekční užívání. Tam Vám hrozí výraznější riziko předávkování, riziko přenosu nejrůznějších infekcí a taky vzniku řady zdravotních potíží plynoucích jednak z poškození žilního systému, jednak z neodborné aplikace a jednak z toho, že si člověk vpravuje přímo do krve drogu, která rozhodně není prosta řady organismu nebezpečných příměsí. Méně nebezpečné je šňupání nebo užívání drogy orálně (např. rozpuštěné v pití). Obojí má řadu vážných rizik, ale bezpečnost těchto způsobů užívání je z hlediska zdravotního vyšší než u intravenózní aplikace. Pokud jde o Vaši zkušenost s pervitinem - nejlépe je se dalším experimentům vyhnout. Pokud byste potřeboval vědět něco dalšího, pište.