ernest
Proc proti mariuhane tak protestujete dit to je lepsi nes koreni protoze jedno brko je jak 2 ciga a kdys si dam dve brka tak to je jak 4 ciga a kdys nekdo kouri krabu dene tak to je horsi i pro okoline!!!! nebo ne?????

Odpověděl: Bára Orlíková
Na této poradně se snažíme dávat vyvážené a objektivní informace o všech návykových látkách. Informujeme nejen o rizicích, které má užívání marihuany, ale i o rizicích, které má pití alkoholu a kouření tabáku. Ty látky, které jsou v této republice nelegální, což marihuana je, představují pro uživatele kromě rizik zdravotních i riziko sociálních a právních problémů. Ohledně poměru nebezpečnosti tabáku cigaret a marihuany, který uvádíte - nejsem si jistá tím, že tenhle poměr je skutečně takový a taky nevím, odkud informace máte. Co se týče protestu proti užívání marihuany - my jsme neutrální a nevyjadřujeme se k této problematice na úrovni zákonných norem nebo postoji k legalizaci či nelegalizaci. Jestliže chcete vynadat těm, kteří proti užívání marihuany programově protestují, obraťte se na místa, kde se tak skutečně děje.