alkohol
sikulova3
dobrý den chtěla jsem se zeptat,jedna příbuzná má problém s alkoholem každýmu tvrdí,že nepije a je věčně opilá.Zjistily jsme že pije tvrdý alkohol (vodku).potřebovala bych poradit jak jí přesvědčit aby se šla léčit?????nebo co proto udělat??děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to je dost těžké. Dokud si neuvědomuje své problémy sama, těžko přistoupí na léčení. Jediné, čím to snad můžete urychlit, je nastavovat jí neustále zrcadlo, že není v normálním stavu a nespokojit se s jejím tvrzením, že je všechno v pořádku. Je to ale hlavně práce pro ty, kteří s ní přímo žijí, ke kterým má nějaký vztah. Teprve poté, co přizná problém, se dá bavit o vyhledání nějaké odborné pomoci. Nemusí to být hned léčebna, pro začátek je úspěch i ambulantní návštěva protialkoholní poradny.