pomoc mému příteli
Lenicka
Můj přítel byl rok a půl závislý na opiátech.přes sezonu na opiátech surových a přes zimu na tramalech apod.jsem s ním půl roku,a proti těmhle s prominutím,sračkám s ním bojuju.Zatím to zvládá i když absťáky byly nepopsatelný..už měsíc se drží..abst.syndrom odezněl a přítel se dokáže radovat..Mám ale dotaz..jak ho teď přes sezonu udržet když má občas chuť???p.s. navštěvuje odborníka,na detoxu nebyl,jeho rodiče o všem ví.Je mu 21 let..Myslíte že jsem najivní když si myslím že to zvládnem??Moc se snaží,věřit se mu dá.Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že nejste naivní a Váš přítel má velké štěstí, že ve Vás má takovou oporu. Jen pozor na hranice, abyste ze sebe nevydala všechno jen pro něj a nebojovala víc Vy než on sám. Pokud přítel navštěvuje nějakého odborníka (nejlepší by asi bylo doléčovací centrum) a podporujete ho Vy i rodina, má jistě velkou šanci to zvládnout. Opiáty jsou ale většinou velká láska, tak pro jistotu počítejte i s možností, že to nevyjde a nepokládejte se do toho přespříliš...samozřejmě Vám přeju opak, snad to dobře dopadne.