léčebné zařízení
aktam
Pro Báru Orlíkovou Dobrý den, můžete mi prosím napsat, jak postupovat pro přijetí do léčebny pro 27letou dívku závislou na toluenu? Bydliště Brno, závislost získaná 3/4 roku čichání, maximální abstinence 1 týden, s léčením souhlasí. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Již jsme si v minulosti dopisovaly. Posílala jsem Vám i příslušné kontakty na kontaktní centra a léčebná zařízení. Pokud dcera s léčbou souhlasí, tak by bylo nejlépe, kdybyste se spolu s ní obrátila na Kontaktní centrum v Brně, kontakt viz níže (podrobnosti najdete na www.podaneruce.cz). V K-centru by Vám jistě poradili ohledně nejvhodnější léčby, doporučili kontakty na příslušná zařízení a kromě toho mají i aktuální informace o tom, ve kterých léčebných zařízeních jsou volná místa a jaké jsou tam konkrétní podmínky léčby. Přeji Vám i dceři hodně štěstí. Kontaktní centrum Vídeňská 3 639 00 Brno Tel./Fax: +420 543 249 343 drugazyl@podaneruce.cz