Nevyznám se v sobě
pacicka
Už asi 8 měsíců beru extázi ne bezdůvodně vždy na nějaké akci.je ot všechno super ale poslední dobou mívám pocity jakoby se moje duše oddělovala od mého těla.nevím co stím nevím jestli je to z toho fetu a celkem mě to děsí.Už sem si několikrát řekla že si na tu příští akci nic nevemu ale když to přijde zmocní se mě panika že se budu nudit:(( poraďte mi co s tím mám dělat chci to vyřešit..! moc děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
To, co popisujete je velmi pravděpodobně vedlejší efekt užívání MDMA. Nemusí se nutně jednat o příznak negativní, může to souviset s určitým pozitivním efektem (ano, i drogy mohou mít svůj pozitivní efekt) při jakési změně uvědomění si sebe sama. Na straně druhé, může to být i počínající psychotická porucha. Každopádně, měla byste být připravena, že tímhle to zdaleka nekončí a že abyste se toho zbavila a nebo dosáhla nějaké konečné změny vás čeká spousta práce na sobě. Rozhodně bych doporučil užívání ext a dalších drog, včetně alkoholu na čas úplně vynechat, nebo alespoň utlumit. Na vašem místě bych to udělal hned, protože jestli naberou příznaky na intenzitě, bude to mnohem těžší. Také se celý stav může rozvinout v nějakou panickou poruchu a tu pak bývá celkem problém zaléčit. No, kdybyste měla nějaké další otázky, tak se asi znova ozvěte. Vlastně, skoro to tak trochu očekávám.