Pan Minarik:)
TTEREZCSKA PICCOLOO PRAHHHA19
Dobry den,obracims e na vas jeste s dotazem,zda je mozne kdyz mi driv nateklay koncetiny na dojezdu,nekdy uz driv...jednou se mi stalo i po aplikaci,kdy mi pak bylo neprijemne.....kdyz sem snupala...pripadne prsty na rukou a oblast zil na rukou...tepen...,nebo nekdy i prsty na nohou a krk...je zo spojeno s tim srdcem???? Jinak to odvykani je hrozne,porad sem doma,hlad mam vetsi nez jindy,porad spim,prospim cele dny,vcera sem mela hrozne sny,kdy jsme ze spani kricela....moje touha po drize je hrozna,ale neda se jinak delat nez odvykat,ale je to nunosne..

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, mohlo by to souviset s tím srdcem. Ale bez vyšetření se takové věci nedají zjistit a mnohdy ani po vyšetření ne. Ale zkušený klinik může na základě vašeho popisu a vyšetření určit o co by se mohlo jednat. Doporučoval bych vám to vyšetření absolvovat. Ohledně toho odvykání - ono to bude časem slábnout. Na začátku je to strašná pruda, ale pak to postupně oslabuje, až to docela vymizí a jen tu a tam se to trošinku vrátí, ale jen na chvilinku. Pokud si ale dáte, vrátí se to s plnou parádou a docela na dlouho. Takže vydržet, nebo budeta začínat znova