projekt pro školu
bublinka8
dobrý den chtěla bych se víc dozvědet o heroinu, dělám totiž o nem projekt pro školu. A potřebovala bych nějaký článek řloveka který se z drogové zavislosti dostali , ale prosím jen z té heroinové

Odpověděl:
Dobrý den. Nevím sice o jaký projekt a pro jakou školu se ve Vašem případě jedná, ale to není až tak podstatné. Pokud se týká informací o heroinu doporučuji zapátrat na internetu. I přímo na těchto stránkách najdete docela dost informací o heroinu a opiátech obecně v rubrice "tlumivé látky". Když Vám něco z toho nebude úplně jasné, tak ještě napište. A pokud se týká toho příběhu člověka, který se dostal z heroinové závislosti, to se budete muset poptat někde jinde. Víte, pro nakládání s dokumentací a informacemi od našich bývalých i současných klientů platí určité zásady (stejně jako například u lékaře) a jedna z nich je, že se tyto informace nedostanou k nikomu dalšímu. No, přijde mi, že Vaše představa, že Vám část projektu někdo zpracuje na stránkách internetové poradny, je poněkud nereálná. Jana Marečková, administrátor drogové poradny