Kouření?
Birkof
Již 3 měsíce jsem se svou přítelkyní.Do té doby než jsem jí poznal jsem byl nekuřák.Jenže ona strašně kouří.Třeba i 60 cigaret denně!!!A já jsem bohužel začal kouřit s ní.Ona mě prostě nutí.Nevím jak si pomoct...Rozejít bych se sní ale kvůli tomu určitě nechtěl.Opravdu nevím jak ztoho ven,bojím se že brzy přejdeme na něco tvrdšího..třeba nedejbože marihuana!!!to je pro mne naprosto nepředstavytelné...Co s tím mám dělat?Odnaučit jí kouřit se mi fakt nedaří...

Odpověděl: Jakub Minařík
Chápu, že vám vadí, že partnerka kouří. Oni kuřáci tak divně páchnou. Moc ale nerozumím tomu, proč jste začal kouřit také - no, snad leda - někdy se chce člověk partnerovi přiblížit a máte pravdu, tam existuje riziko iniciace užívání drog - je to docela časté - to ale bývá spíše v situaci, kdy jeden z partnerů už bere. Ne, že by nikotin nebyla droga, ale přece jen se mi jeví kontext užívání nikotinu hodně vzdálený užívání jiných drog. Tak nevím, proč ta panika kolem možného začátku užívání konopí. V tomhzle ohledu mám trochu zmatek. Mluvili jste snad s partnerkou o něčem podobném, nebo z čeho vnímáte riziko, že začnete brát jiné drogy?